Tuesday, November 10, 2009

Julekurve med sne

Det er en form for nostalgi for mig, at lave julepynt til at klippe og klistre. Da jeg var barn, for mange mange år siden, var det en del af julehyggen at klippe julepynt fra trykte ark. De var sikkert ikke særlig kønne; men som barn syntes jeg at de var vidunderlige, og jeg havde det vidunderliigt med at klippe dem ud, jeg er ikke helt sikker på om jeg selv limede dem sammen, eller om de voksne hjalp mig.

Christmas baskets with snow


This is a kind of nostalgic projekt for me: When I was a child, many many years ago, It was a part of the Christmas preparations to cut out Christmas ornaments from printed sheets bought in the book stores. It was baskets and cones, rather naive and maybe not the best taste, but I found them just perfect and very beautifull, I had a wonderfull time cutting them out, and I dont remember if I was helped by some from my family, when the baskets were glued.






Align Center

No comments: