Sunday, March 6, 2011

Træer med fugle

Jeg ved ikke rigtig, om de er gode! Jeg hælder mest til nr. 3. De er vist nedefra og op i den rækkefølge de er lavet. Er der for mange fugle? Skal jeg arbejde videre med dem? Er der nogen der kan give mig et råd?

Trees with birds

I am not certain about theese! I, myself, thinks that nr. 3 is the one I like best. They are shown in the order they are made: nr 1 is the first.. Are there too many birds? Do i have to do something more with them? Does someboddy have an advice?



5


4


3


2


1

4 comments:

Sifka said...

Synes også, at nummer tre er den fineste. Dog ville jeg nok sætte en forårbebuder på grenene fremfor en vinterfugl. God og dejlig søndag.

papermatrix said...

Dine fugle er SÅ søde. Jeg synes også bedst om nummer 3. Rødkælken er den fugl, jeg holder mest af. Den er den første på mit foderbræt hver morgen.

Margit said...

Hej kære navnesøster - jeg fandt i i min søgen efter kreative sjæle med samme navn som mig selv - jeg er vild med dine fugle itræerne - man kunne lave en version hvor der ikke var en fugle i alle træerne - for at gøre det asymetrisk

kik forbi - jeg har også lige lavet en fugl - den er godt nok hæklet

x

creative tail

KirstenK said...

Jeg synes de ter fin grafik du laver...jeg synes også nr 3 er den fineste...jeg klipper fugle og træer, så kig forbi min blog, hvis du har lyst til at se hvad jeg laver...